טיפול שיניים לקשישים

טיפול שיניים לקשישים הוא טיפול דנטלי שונה מזה שנעניק לכל מטופל אחר שמגיע אלינו במרפאה. בעקבות השפעות הגיל עלינו להעניק למטופלים בני הגיל השלישי שירות מיוחד ועדין יותר, שיסייע להם לשמור על איכות החיים בכל גיל ובכל מצב.

טיפול שיניים לקשישים – התאמת תותבות

ישנם לא מעט אנשים אשר בהגעתם לגיל מבוגר יצטרכו את עזרתן של שיניים תותבות, אותן תחלופות שיניים שנועדו לסייע לשמור על חיים תקינים ומלאים בכל גיל ובכל מצב. עם זאת, בכדי לייצר את התותבות המתאימות עבורכם במאת האחוזים יש צורך להגיע למרפאת שיניים המנוסה בטיפולי שיניים לקשישים.

במרפאות אלו תעברו מדידות והתאמות של סט התותבות החדש שלכם, כך שתוכלו לחוש את השיפור באופן די מידי. כדאי לדעת כי ניתן לייצר שיניים תותבות חלקיות, כלומר כאלו המיועדות רק לחלק הלסת התחתונה או העליונה.

טיפול שיניים לקשישים בבית

טיפול שיניים לקשישים בבית הוא אחד השירותים המבוקשים ביותר בקרב בני הגיל השלישי ובני משפחותיהם, לרבות קשישים סיעודיים אשר מתקשים לצאת מהבית ולהגיע למרפאה בכוחות עצמם.

חשוב לדעת כי לא ניתן לבצע את כל טיפול השיניים אצלכם בבית, בעיקר ניתוחים והליכים כירורגים שונים. ישנם לא מעט טיפולים אשר דורשים ציוד מאוד יקר ומסורבל, כזה שלא ניתן להוציא מהמרפאה ולהוביל אל הבית.

בישראל של 2024, אלפי קשישים כבר נהנים מטיפול שיניים לקשישים בבית שמאפשר להם להישאר בריאים מבלי לעזוב את הבית ולהפסיק את שגרת חייהם.

טיפול שיניים לקשישים

ישנם טיפולי שיניים מסובסדים

כחלק משירות טיפול שיניים לקשישים, חשוב לדעת כי כל אדם בישראל אשר הגיע לגיל 75 זכאי לקבל מספר טיפולי שיניים חשובים מטעם הקופה אליה הם שייכים. דעו כי לא את כל השירותים ניתן לקבל במסגרת ביקור של רופא שיניים עד הבית, אך הדבר משתנה בהתאם למצבו של המטופל ולהליך הנדרש.

בין טיפולים אלו ניתן למצוא טיפולי שורש, טיפולי שיננית, בדיקות שיניים תקופתיות, עקירות ועוד. במידה ותרצו לקבל את הרשימה המלאה, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בהקדם.

בחירת רופא השיניים שיטפל בכם

בשל רגישות הגוף בגיל השלישי, חשוב לבחור בצורה מוקפדת את רופא השיניים שיטפל בכם. העדיפו לבחור ברופא ומרפאה בעלי ניסיון, כאלו שמלווים מטופלים מבוגרים כבר עשרות שנים ויודעים כיצד להעניק להם את השירות הטוב ביותר שבאמת מסייע להם לשפר את איכות חייהם. כדאי לזכור כי עולם רפואת השיניים לקשישים ובכלל משתנה ללא היכר בקצב מסחרר, כך שחשוב לבחור במרפאה שלא מפסיקה להתעדכן ולהתחדש בכלים הטובים ביותר.

בנוסף, העדיפו לבחור ברופא שיניים שהמטופלים שלו ממליצים עליו ואוהבים לדבר בשבחו. אל תדלגו על חלקת התגובות והביקורות על רופא השיניים, משום שחשוב לשמוע מה יש למטופלים שלו לומר עליו לפני שאתם מגיעים לטיפול. העדיפו להגיע לרופא אהוב על מטופליו, משום שכך תוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים אל האדם הטוב ביותר למשימה.

טיפול שיניים לקשישים בפתח תקווה

במידה ואתם עדיין מחפשים רופא שיניים בפתח תקווה המתמחה בטיפול שיניים לקשישים – הגעתם למקום הנכון. אנחנו במרפאתו של ד״ר רון גולן מתמחים בטיפולי שיניים רבים ומגוונים, לרבות התאמת הטיפולים כך שיתאימו לבני הגיל השלישי. באמצעות מקצועיות ורגישות אנו שמחים לטפל בכל מטופל ומטופלת שמגיעים אלינו, ונשמח שגם אתם תצטרפו למשפחת המטופלים שלנו.

לא משנה מה היא הבעיה המפריעה לכם – אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים בכדי לשפר את המצב. לקביעת תור לבדיקה ראשונית במרפאה עם ד״ר גולן ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 077-9707008.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן