תיקון שיניים תותבות עד הבית

שיניים תותבות הן אלמנט חיוני וחשוב בחייהם של אנשים רבים, אנשי הגיל השלישי. הן מאפשרות לאכול, לדבר ולחייך בביטחון. אולם לעיתים הן נשחקות, נשברות וזקוקות לתיקון או החלפה. עד שהעניין נפתר, נגרמת אי נוחות רבה. כדי לא להטריח אדם מבוגר למרפאה, שירות של תיקון שיניים תותבות עד הבית הוא פתרון נוח ויעיל.

היתרונות של תיקון שיניים תותבות עד הבית

תיקון ותחזוקת שיניים תותבות הם עניין מהותי. על שיניים תותבות לא ניתן לוותר. במידה והן ניזוקות בשל הלחץ הרב המופעל עליהן או משום שיש נסיגת חניכיים המתפתחת עם הזמן או רפיון בחלל הפה, יש לתקן אותן או להתאימן מחדש. 

תיקון או התאמה מחדש כוללים ריפוד חדש כאשר יש אי נוחות בשל חוסר התאמה הנגרם בשל נסיגת חניכיים ואיבוד העצם או כאשר השיניים נסדקות או נשברות. 

את התיקונים עושה טכנאי מקצועי המתמחה במערכות דנטליות ופועל מטעם רופא השיניים. הוא מגיע עם מעבדה ניידת ועם כל הציוד הנדרש.

תיקון שיניים תותבות עד הבית

היתרונות של רופא שיניים עד הבית הם רבים.

בין היתר הם מספקים נוחות מרבית לאנשי הגיל השלישי אשר יש להם מגבלת ניידות, אנשים עם לוחות זמנים עמוסים או כאלו המעדיפים לקבל שירותים בבית.

בנוסף, ניתן לציין את היתרונות הבאים:

1. נוחות

אחד היתרונות העיקריים של תיקון שיניים תותבות עד הבית הוא הנוחות שהשירות מציע. במקום לנסוע למרפאת השיניים, מגיע הטכנאי עד הבית וחוסך למטופל זמן ומאמץ של הגעה וניידות.  

2. אווירה ביתית

טיפול בסביבה מוכרת יכול להקל על חרדה מטיפולי שיניים ולהפוך את החוויה לידידותית יותר.

3. גמישות

עם ניידות עד הבית התיאום נוח וגמיש ואינו תלוי בשעות הפתיחה של המרפאה. אפשר לקבוע בערב או בסופי שבוע ובזמנים הנוחים ביותר למטופל. 

מה כולל תיקון שיניים תותבות עד הבית?

עבור אנשים בעלי שיניים תותבות, כל בעיה בהן יכולה לשבש את חיי היומיום. שירותי תיקון שיניים תותבות עד הבית מספקים מגוון רחב של טיפולים. אלו הם: 

תיקון סדקים או שברים

מעבדת תיקוני שיניים ניידת  מחזיקה ברשותה ציוד מקצועי. כאשר בשיניים התותבות יש סדקים או שברים, היא תגיע לתקן אותם בביתו של המטופל ותחזיר לו את הנוחות המרבית. 

שיניים רופפות או חסרות

בעיה נפוצה המוכרת לבעלי שיניים תותבות. עם הזמן חל רפיון בחיבור של השיניים לסד וכמה מהן אף עלולות לנשור. ככל שהשיניים רפויות כך הלעיסה קשה יותר וכל נושא האכילה הופך לבעייתי, שלא לדבר על אסתטיקה ירודה כשחסרות שיניים.

מה עושים? יוצרים קשר עם רופא שיניים בפתח תקווה העובד בשיתוף טכנאי שיניים מומחה המעניק שירותים מקצועיים ברמה הכי גבוהה שיש. ניתנים שירותי תיקון עד הבית, חיבור מחדש של השיניים הרופפות או התקנת שיניים חסרות. איתן שבות האסתטיקה והפונקציונליות של השיניים התותבות.

התאמות וריפודים

הזמן גורם לשינויים בלסת ובחלל הפה ובעקבות זאת גם לחוסר התאמה של השיניים התותבות. חוסר נוחות כתוצאה מחוסר התאמה של השיניים התותבות עלול להיות עניין מטריד מאוד. זו בדיוק הסיבה מדוע כדאי להזמין תיקון שיניים תותבות עד הבית. 

בעזרת מעבדה ניידת מתבצעות כל ההתאמות הנדרשות בביתו של המטופל. במקרה של אי התאמה בין הבסיס של התותבת למבנה הלסת מתבצע גם ריפוד של השיניים התותבות.  

תיקון שיניים תותבות עד הבית – לסיכום

יש לכם בעיה עם השיניים התותבות? טלפון אחד ויגיעו לתקן אותן באופן מידי בביתכם. הכי נוח שאפשר. בשעות נוחות, מותאם אישית, עם הציוד, המכשור ואנשי המקצוע הטובים ביותר.

/ 5.

לקבלת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים:
דילוג לתוכן